Please Choose Your Language
आप इहाँ बानी: घर / ब्लॉग के बारे में बतावल गइल बा / उज्ज्वल (बीए ग्रेड) स्टेनलेस स्टील ट्यूब एनीलिंग सिद्धांत अवुरी आवश्यकता

उज्ज्वल (बीए ग्रेड) स्टेनलेस स्टील ट्यूब एनीलिंग सिद्धांत अउर आवश्यकता

देखल गइल: 0     लेखक: साइट संपादक प्रकाशन के समय: 2022-08-30 उत्पत्ति: साईट

पूछताछ करीं

* उज्ज्वल एनीलिंग परिभाषा बा

 

ब्राइट एनीलिंग (BA) के मतलब होला कि स्टेनलेस स्टील के सामग्री के बंद भट्ठी में अक्रिय गैस आ साधारण हाइड्रोजन के कम करे वाला वातावरण में गरम कइल जाला।तेजी से एनीलिंग आ तेजी से ठंडा होखे के बाद स्टेनलेस स्टील के बाहरी सतह पर सुरक्षात्मक परत होला, जेकर खुला हवा के माहौल में कवनो परावर्तन ना होला।ई परत संक्षारक हमला के प्रतिरोध करेले।आमतौर पर सामग्री के सतह चिकना आ ​​चमकदार होला।

 

* उज्ज्वल एनील्ड स्टील पाइप के बा

 

स्टील के पाइप के चमकदार एनीलिंग के बाद प्रोसेस कईल जाला।एह प्रक्रिया में स्टील के पाइप के गुणवत्ता खातिर कुछ कारक बहुत महत्वपूर्ण होलें।अगर चमकदार एनीलिंग प्रक्रिया अनुचित होखे त एकरा से दरार पैदा हो जाई, जवना से जंग लाग सकता।लचीला पाइप आमतौर पर चमकदार एनील अवस्था में होला।

 

* उज्ज्वल एनीलिंग से पहिले तैयारी

 

ट्यूब के सतह साफ होखे के चाहीं आ दोसरा विदेशी चीज से मुक्त होखे के चाहीं, ट्यूब के सतह पर कवनो सामग्री बचल होखे त प्रोसेसिंग के दौरान नुकसान होखी.

 

एहसे ग्राहक के विस्तृत जरूरत के समझला के बाद, जदी ग्राहक उच्च मूल्य वर्धित औद्योगिक पाइप के उत्पादन कईल चाहतारे, त हमनी के आम तौर प उज्ज्वल एनीलिंग से पहिले सफाई प्रक्रिया के जोड़े के सलाह देवेनी।स्टील के पाइप के गरम पानी से गंदगी अवुरी तेल के दाग से साफ कईल जाला, अवुरी ओकरा बाद जल्दी से भट्ठी के शरीर में हवा से सुखावल जाला ताकि गर्मी के उपचार कईल जा सके, अवुरी एकर चमकदार असर बेहतर होई।

 

* सुरक्षात्मक माहौल के माहौल बा

 

एनीलिंग वातावरण ऑक्सीजन मुक्त होखे के चाहीं, जवना से वैक्यूम के स्थिति बने।आमतौर पर सुरक्षात्मक गैस सूखा हाइड्रोजन भा आर्गन होला जेह से कि एकर परभाव तेज हो सके।

 

* एनीलिंग तापमान के बा

 

एनीलिंग के तापमान अलग-अलग स्टेनलेस स्टील के ग्रेड के अनुसार निर्धारित करे के चाहीं।आमतौर पर ऑस्टेनाइट स्टील के एनीलिंग तापमान कम से कम 1040 डिग्री होला, आ भिगोवे के समय महत्वपूर्ण ना होला।चमकदार रूप खातिर अधिका तापमान जरूरी होला।जेतना जल्दी हो सके गरम करीं, धीमा गर्मी से ऑक्सीकरण हो जाई।

 

कुछ फेराइट स्टेनलेस स्टील सभ में कम एनीलिंग तापमान के जरूरत होला, जइसे कि TP439, जेकरा के कारगर तरीका से चमकदार एनीलिंग ना कइल जा सके ला आ पानी के बुझावे से ऑक्साइड के पैमाना बन जाई।

 

चमकदार एनीलिंग के बाद, साइजिंग आ सीधा करे के अंतिम कदम में प्रवेश करीं, स्टेनलेस स्टील के ट्यूब के सतह चमकदार रूप पेश करे ले, आ चमकदार एनीलिंग ट्यूब के अचार करे के जरूरत ना पड़े ला।

 

* उज्ज्वल एनीलिंग के उद्देश्य आ फायदा:

 

1) वर्क हार्डनिंग के खत्म क के संतोषजनक मेटालोग्राफिक संरचना प्राप्त करीं।

 

2) एगो उज्ज्वल, गैर-ऑक्सीडाइजिंग अवुरी जंग-प्रतिरोधी सतह प्राप्त करीं।

 

3) चमकदार उपचार से रोलिंग सतह चिकना रहेला, अवुरी बिना पोस्ट-ट्रीटमेंट के उज्ज्वल सतह मिल सकता।

 

आमतौर पर चमकदार घोल भट्ठी सभ के दू प्रकार में बाँटल जाला।एगो जालीदार प्रकार के मफल भट्ठी ह, अवुरी दूसरा सिंगल ट्यूब ऑनलाइन एनीलिंग उपकरण ह।आमतौर पर जालीदार प्रकार के मफल भट्ठी स्टील के पाइप सभ के बहुत ढेर मात्रा में उच्च दक्षता के साथ प्रोसेस क सके ले।लेकिन मफल भट्ठी के कमी भी साफ लउकत बा।भट्ठी के शरीर के बड़ इंटीरियर के चलते प्रीहीटिंग के समय बहुत लंबा होखे के जरूरत होखेला, एहसे ऊर्जा के खपत भी बहुत बड़ होखेला।एतने ना, खराब सीलिंग के चलते एकरा में सुरक्षात्मक गैस के भी बहुत मात्रा में इस्तेमाल होई, लेकिन एकर चमक देवे के प्रभाव असंतोषजनक बा।के ऑनलाइन एकल ट्यूब लगातार उज्ज्वल एनीलिंग भट्ठी में उपरोक्त कमी नइखे।एहसे ई ओह निर्माता लोग खातिर बेहतर विकल्प होखी जे उच्च मूल्य वर्धित स्टील पाइप के उत्पादन कइल चाहत बा भा उच्च श्रेणी के स्टील पाइप बाजार में प्रवेश कइल चाहत बा. हंगाओ टेक (सेको मशीनरी) के भी दुगो अलग-अलग मॉडल बा, जवना में से चुने के बा।ज़िजिन प्रकार ऊर्जा के बचत अवुरी पर्यावरण के अनुकूल होखेला अवुरी थर्मल इन्सुलेशन प्रकार से बेहतर प्रकाश प्रभाव मिल सकता।

संबंधित उत्पाद के बारे में बतावल गइल बा

हर बेर जब फिनिशिंग ट्यूब के रोल कइल जाला त ओकरा घोल उपचार के प्रक्रिया से गुजरे के पड़ेला।ता सुनिश्चित करीं कि स्टील पाइप के प्रदर्शन तकनीकी आवश्यकता के पूरा करेला।आ पोस्ट-प्रोसेस प्रोसेसिंग भा इस्तेमाल खातिर गारंटी देबे खातिर.अल्ट्रा-लंबा निर्बाध स्टील पाइप के उज्ज्वल समाधान उपचार प्रक्रिया हमेशा से उद्योग में एगो कठिनाई रहल बा।

पारंपरिक बिजली भट्ठी उपकरण बड़ बा,एक बड़ा क्षेत्र कवर, उच्च ऊर्जा खपत बा अवुरी बड़ गैस खपत बा, एहसे उज्ज्वल समाधान प्रक्रिया के एहसास करे खाती मुश्किल बा।सालन के मेहनत आ अभिनव विकास के बाद वर्तमान उन्नत इंडक्शन हीटिंग तकनीक आ डीएसपी बिजली आपूर्ति के इस्तेमाल।ताप तापमान के सटीक नियंत्रण सुनिश्चित करे खातिर कि तापमान t2C के भीतर नियंत्रित बा,गलत प्रेरण ताप तापमान नियंत्रण के तकनीकी समस्या के हल करे खातिर।गरम स्टील के पाइप के 'गर्मी चालन' द्वारा एगो खास बंद शीतलन सुरंग में ठंडा कइल जाला, जेकरा से गैस के खपत में बहुत कमी आवे ला आ पर्यावरण के अनुकूल होला।
$ के बा 0
$ के बा 0
हंगाओ के स्टेनलेस स्टील कॉइल ट्यूब उत्पादन लाइन के बहुमुखी प्रतिभा के खोज करीं।औद्योगिक प्रक्रिया से लेके विशेष निर्माण तक के विभिन्न अनुप्रयोग खातिर सिलवाया, हमनी के उत्पादन लाइन उच्च गुणवत्ता वाला स्टेनलेस स्टील के कुंडली ट्यूब के निर्बाध निर्माण के गारंटी देवेले।हमनी के खासियत के रूप में परिशुद्धता के साथ, हंगाओ उत्कृष्टता के साथ विविध उद्योग आवश्यकताओं के पूरा करे खातिर राउर भरोसेमंद साझेदार बा।
$ के बा 0
$ के बा 0
हंगाओ के स्टेनलेस स्टील फ्लूइड ट्यूब प्रोडक्शन लाइन के साथ स्वच्छता आ परिशुद्धता के सफर पर निकलीं।दवाई, खाद्य प्रसंस्करण, अवुरी बहुत कुछ में स्वच्छता अनुप्रयोग खाती सिलवाया, हमनी के अत्याधुनिक मशीनरी साफ-सफाई के उच्चतम स्तर सुनिश्चित करेले।हमनी के प्रतिबद्धता के गवाही के तौर प हंगाओ एगो निर्माता के रूप में अलग बा, जहां ट्यूब उत्पादन मशीन असाधारण सफाई के घमंड करेले, जवन कि द्रव हैंडलिंग सिस्टम में शुद्धता के प्राथमिकता देवे वाला उद्योग के कड़ा जरूरत के पूरा करेले।
$ के बा 0
$ के बा 0
हंगाओ के टाइटेनियम वेल्डेड ट्यूब उत्पादन लाइन के साथ टाइटेनियम ट्यूब के असंख्य अनुप्रयोग के खोज करीं।टाइटेनियम ट्यूब सभ के एयरोस्पेस, मेडिकल डिवाइस, केमिकल प्रोसेसिंग आ अउरी कई चीज सभ में बहुत महत्व के उपयोगिता मिले ला, एकर कारण ई बा कि एकर असाधारण जंग प्रतिरोध आ ताकत-वजन अनुपात बा।घरेलू बाजार में दुर्लभता के रूप में, हंगाओ टाइटेनियम वेल्डेड ट्यूब उत्पादन लाइन खातिर एगो स्थिर अवुरी विश्वसनीय निर्माता होखे प गर्व करेला, जवन कि ए विशेष क्षेत्र में परिशुद्धता अवुरी लगातार प्रदर्शन सुनिश्चित करेला।
$ के बा 0
$ के बा 0
हंगाओ के पेट्रोलियम आ केमिकल ट्यूब उत्पादन लाइन के साथ परिशुद्धता के क्षेत्र में गोता लगाईं।पेट्रोलियम आ रासायनिक उद्योगन के कड़ा मांग खातिर बनावल गइल हमनी के उत्पादन लाइन अइसन ट्यूब बनावे में माहिर बा जवन एह क्षेत्रन में महत्वपूर्ण सामग्री के परिवहन आ प्रसंस्करण खातिर जरूरी कड़ा मानक के पूरा करेला.पेट्रोलियम आ रासायनिक अनुप्रयोग खातिर जरूरी अखंडता आ दक्षता के कायम राखे वाला भरोसेमंद समाधान खातिर हंगाओ पर भरोसा करीं.
$ के बा 0
$ के बा 0
हंगाओ के लेजर स्टेनलेस स्टील वेल्डेड ट्यूब उत्पादन लाइन के साथ तकनीकी उन्नति के प्रतिमूर्ति के अनुभव करीं।तेज उत्पादन गति अवुरी बेजोड़ वेल्ड सीम क्वालिटी के घमंड करत इ हाई-टेक चमत्कार स्टेनलेस स्टील ट्यूब निर्माण के फेर से परिभाषित करता।लेजर तकनीक के साथ आपन उत्पादन दक्षता के ऊपर उठाईं, हर वेल्ड पर परिशुद्धता आ उत्कृष्टता सुनिश्चित करीं।
$ के बा 0
$ के बा 0

अगर हमनी के उत्पाद उहे बा जवन रउआ चाहत बानी

कृपया तुरंत हमनी के टीम से संपर्क करीं ताकि रउआ के एगो अउरी प्रोफेशनल समाधान के जवाब दिहल जा सके
व्हाट्सएप:+86-158-1561-9854  
दूरभाष: +86-139-2821-9289  
ई-मेल: hangao@hangaotech.com  
जोड़ीं: नंबर 23 गाओयान रोड, दुयांग टाउन, यूं 'एनजिलायुनफू शहर।ग्वांगडोंग प्रांत के ह

त्वरित लिंक दिहल गइल बा

हमनी के बारे में

लॉगिन आ रजिस्टर करीं

गुआंगडोंग हांगाओ प्रौद्योगिकी कं, लिमिटेड चीन के एकमात्र एक बा उच्च अंत परिशुद्धता औद्योगिक वेल्डेड पाइप उत्पादन लाइन उपकरण निर्माण क्षमता के पूरा सेट के साथ।
एगो संदेश छोड़ दीं
हमनी से संपर्क करीं
कॉपीराइट © 2023 गुआंगडोंग हंगाओ टेक्नोलॉजी कं, लिमिटेड सभ अधिकार सुरक्षित बा।के समर्थन से बा लीडोंग डॉट कॉम पर दिहल गइल बा | साइटमैप के बारे में बतावल गइल बा. गोपनीयता नीति के बारे में बतावल गइल बा